Natt blogga


(I söndags (Kacper) )

Hej bloggen.
Klockan är halv 1 å jag är pigg som en red bull, hahah woot ?. Alf jag har precis tvättat mitt ansikte och avslutat ett 2 timmars samtal med Richard. Asså jag vet att ni frågar er hur vi hittar saker att prata om, men vi har seriöst något att prata om hela tiden. Och nu sitter jag vid datan och skriver med Gabbe på msn, å våra samtal är oftast inte så roliga. Dom brukar gå så här :
Gabbe - Gör du?
Jag- Nja inget sj ?
Gabbe - inget
Jag - ok
Gabbe - mm
Jag - mm
osv ...
Haahah inte precis så roliga samtal inte, men men vad ska man göra :P
Har inte varit så månnga inlägg idag men jag har fixat en pärm. Sorterat ca 100 tidningar och klippt ut det som är intressant och sen satt in det i plastfickor och i en pärm. Duktig jag är :P

Ska nog skriva något inlägg till och gå och lägga mig.

Love//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0