Min make-up

FEST :
1   L'oréal true match
2 Rimmel London lasting FINISH Minerals

3L'oréal Doble Extension
4L'oréal Contour Resist
5L'oréal Chrome shine
( den blir inte lika mörk som den
                                                                                                                             den ser ut att vara)
6 Lummene Granberry kiss



1-6 använder jag när jag ska på fest lr när det är något sp jag ska göra den dan.


VARDAG :

 L'oréal Chorme shine
L'oréal Contour Resist
 L'oréal Coolor appeal Trio Pro
 l'oréal
 Maybelline the Colossal

Detta väljer jag på vardagar, ingen puder lr sånt liknande huden måste ju få andas.

Love//Anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0