Konsumentskit ...



Herregud asså hade konsumenekonomi prov idag på hemkunskapen. Så jävla dum som jag är ibland så orkade jag inte plugga igår efter skolan istället så satt jag och kollade på Tv.
Men sen så kom jag på att provet är på morgonen så hinner inte plugga på morgone, så jag fick börja plugga vid 10 igår kväll till typ 2 på natten. I allafall så satt jag å skrev med Fadi på msn samtidigt så jag lärde mig inte så mkt :P thihi. Men i  alla fall så gick provet idag ganska bra får jag säga. No stress.
Fick också min mobil räkning idag å den var inte billig den.
Har fucking 4 prov nästa vecka dag efter dag, jag dör :(. Så blir bloggande så fort jag kan lovar. Kommer nog mer inlägg en vad det gjorde denna veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0