God morgon Sverige <3


Har precis haft Engelska Prov det gick skit dåligt. Hade hjärnsläpp, FANNNNN. Jag hatar mig själv ibland. Men får prata med lärarn om jag kan få göra ett till prov för att förbättra mitt betyg. Hoppas jag får.
Idag blir det inte så mycket mer en skolan. Men på kvällen blir det igen fest bara ljusfestival som jag ska åka till och fota med några till. Det är asså inte vanliga ljus, det är strålkastare och lite sånt.  Kommer vara där från ca 18:00 till 01:00. Så när jag kommer hem så ska jag lägga mig på en gång och sova lääääänge imorgon. Gud jag har haft skit lite sömn denna veckan. Har sovit runt 2-3 nätter dom andra nätterna har jag pluggat. Kommer skriva några inlägg imorgon, så läs på min blogg. Fan vad skönt det kommer bli med lov. Jag ♥ Lov. Thihi. Ska sitta hemma och softa kanske möta nåra vänner och fick. Eshh jag lever dagen, lr hur man säger jag tar dagen/lovet som den kommer. 

                                                               Love//Anna

                                                                      ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0